Protegeix-te dels atacs del Emotet. Malware correus electrònics

Aquests últims dies s’han incrementat els atacs del malware Emotet, dissenyat el 2014 amb l’objectiu de registrar dades personals i robar dades financeres. Aquest virus s’escampa i infecta mitjançant correus d’aparença normal, que sovint passen els filtres informàtics i no són detectats per la majoria de programes antivirus. 

El remitent que figura en el correu, aparentment és o està relacionat amb una direcció de confiança o coneguda. Tanmateix, una vegada obert el correu la direcció és una altra i si s’obre el document adjunt, que apareix buit, es dona entrada al programa maliciós. El virus també pot segrestar llocs web i injectar-scripts maliciosos que descarreguen i instal·len Emotet a l’ordinador.

Els correus electrònics d’Emotet poden contenir imatges de marques conegudes dissenyades perquè semblin un correu electrònic legítim. S’intenta persuadir els usuaris perquè facin clic als arxius maliciosos utilitzant un llenguatge temptador sobre “La seva factura”, “Informació de pagament” o possiblement un proper enviament d’empreses de missatgeria molt conegudes.

Es tracte de spoofing, és a dir, d’una suplantació de la identitat en què un atacant es fa passar per una entitat diferent a través de la falsificació de les dades, generalment amb usos maliciosos o d’investigació. 

Els efectes immediats és l’enviament massiu de correus als destinataris existents a la bústia de sortida.

Emotet està més enfocat a infectar organitzacions governamentals, corporacions i pimes, però els usuaris particulars també estan en risc.

Ajuts i Finançament Acció-Gencat

De vegades tenim projectes en ment que ens convindria activar i no ho fem per temes econòmics. Val la pena revisar de tant en tant quins ajuts ens ofereixen les administracions perquè sovint hi ha finançament disponible i ho desconeixem.

FISUB és el cercador d’ajuts i serveis elaborat per ACCIÓ. Aquí trobaràs tota la informació dels ajuts, subvencions, finançament i serveis que ofereixen les diferents administracions i organismes per a les empreses i els emprenedors ubicats a Catalunya.

http://accio.gencat.cat/cat/ajuts-financament/ajuts-entitats-FISUB/

gencat_tcm176-78768.png
logo-capcalera_petita_tcm176-138051.png

Solucions per Hostaleria i Comerços

Posem a la vostra disposició BDP-NET de @BdpSoftware,  un dels programes de Punt de Venda més implantats en el sector de l’hostaleria i comerços en general.

També disposem de tot l’equipament necessari per a fer-te més fàcil la gestió diària del teu comerç (Terminals Punt de Venda, Impressores, Calaixos, Sistemes de pagament, Lectors, etc)

Truca´ns sense compromís al 938836899 o envia un correu a info@btic.cat

bdp1.jpg

ERP SAGE: actualitza´t a SAGE200c

Sage Murano era líder en el sector de les solucions de Gestió empresarial gràcies a les seves funcions avançades i a la cobertura integral de tots els processos que empreses i Pimes estaven demanant de manera passiva en el mercat. Però tot producte, i especialment els ERP, han d’evolucionar per adaptar-se a les necessitats i peticions contínues de les empreses, per ampliar funcionalitats i millores que influeixen directament en el treball dels usuaris amb l’objectiu final de fer més fàcils les tasques del dia a dia. I així va evolucionar Sage Murano a Sage 200. Sage 200 és l’evolució natural de Sage Murano.

Logo_Sage200c.jpg

Diferències entre Sage Murano i Sage 200

Per entendre les diferències entre Sage Murano i Sage 200 el primer que cal fer és entendre el context de les dues solucions. Sage Murano era líder en el sector de les solucions de Gestió empresarial gràcies a les seves funcions avançades i a la cobertura integral de tots els processos que empreses i pimes estaven demanant de manera passiva en el mercat. Però tot producte, i especialment els ERP, han d’evolucionar per adaptar-se a les necessitats i peticions contínues de les empreses, per ampliar funcionalitats i millores que influeixen directament en el treball dels usuaris amb l’objectiu final de fer més fàcils les tasques del dia a dia. I així va evolucionar Sage Murano a Sage 200. Sage 200 és l’evolució natural de Sage Murano.

Les diferències entre Sage Murano i Sage 200 se centren, sobretot, en qüestions relatives a noves capacitats que potencien la connectivitat de l’empresa, milloren el rendiment i aconsegueixen formar una experiència d’ús optimitzada.

CONNECTIVITAT

  Sage 200 inclou en la seva plataforma connectivitat mitjançant plataforma API que permetrà connexions amb solucions de tercers.

 MILLORA DEL RENDIMENT I DE LA PRODUCTIVITAT

S’ha redissenyat la capa d’accés a dades per millorar substancialment el rendiment de la solució millorant l’execució de processos massius, informes, càrrega de pantalles etc … per aconseguir un major rendiment amb l’aplicació, estalvi de temps i productivitat.

    Amb el sistema per automatitzar els processos d’actualització, Live Update, les empreses tenen garantit estar sempre a la última versió de la solució d’una forma fàcil, àgil i transparent.

    Personalitza l’escriptori amb nous quadres de comandament (amb KPIs gràfics i llistats) segons les teves necessitats.

    Possibilitat d’exportar a Excel.


 INTERFÍCIE D’USUARI PENSADA PER I PER A L’USUARI

Sage 200C ofereix una nova interfície d’usuari dissenyada tenint en compte les indicacions dels clients aplicant arran d’un estudi mundial de Sage sobre ergonomia.

    Reordenació i simplificació de les opcions del menú perquè la seva utilització sigui més intuïtiva i guanyis en agilitat. Entre aquests canvis destaca el fet que es d’especial importància a les funcions més utilitzades perquè, quan les busques, siguin fàcils de trobar; sobre les funcions obsoletes, que passen a un segon pla. D’aquesta manera desapareix la necessitat de memoritzar la ubicació de les funcions que més s’utilitzen amb l’afegit que l’acció de ‘Cerca’ es fa més potent, mostrant les opcions prefiltradas, el que facilita enormement la feina.

    Reducció de la fatiga visual per la gamma de colors utilitzada que millora el contrast i per la disposició dels elements dins de la solució.

    Possibilitat de treballar amb multipantalles.

    La interfície s’ha desenvolupat pensant en la facilitat amb la qual els usuaris utilitzem les aplicacions mòbils i web, per fer-la a la seva imatge i semblança i que ens resulti senzilla i còmoda. Tots tenim aplicacions mòbils o fem servir els navegadors web cada dia, de manera que estem habituats al seu ús i la interfície de Sage 200 pretén precisament això, que el seu ús sigui intuïtiu i fàcil. Un exemple molt significativa es resumeix en que la ubicació i funcionalitat dels ‘Favorits’ és com la dels navegadors més populars o que l’acció ‘Cerca’ respon igualment als requisits dels sistemes operatius actuals.

Captura_Pantalla_Sage200.jpg


   NOVES FUNCIONALITATS ADDICIONALS

A part d’actualitzar funcions ja existents, en Sage 200 s’han incorporat novetats com:

    Actualització contínua amb la legislació vigent
    Integració de CRM com un mòdul més
    Solució d’eCommerce
    Business Intelligence
    Digitalització de documents
    conciliació bancària
    Connector per a MS Outlook
    Catàleg i comandes de client en línia
    Portal de l’empleat
    Programació d’actualitzacions

  
Resumint. Quines són les diferències entre Sage Murano i Sage 200?

Les diferències entre Sage Murano i Sage 200 són funcionalitats addicionals i millores, moltes d’elles inèdites en productes similars, que s’han fet a Sage Murano per arribar a aconseguir una solució com Sage 200.

Sage 200 es converteix així en l’evolució natural de Sage Murano, una solució de gestió modular per a les empreses i pimes que els permet créixer al seu ritme i controlar, en tot moment, els costos vinculats a la implantació d’una solució de gestió.

Reglament General de Protecció de Dades (UE) 2016/679— RGPD / GDPR

El dia 25 de maig de 2018, va finalitzar el període d’adaptació de la nova normativa sobre protecció de dades personals, el Reglament General de Protecció de Dades (UE) 2016/679, el qual és norma d’aplicació directa a tots els Estats membres de la UE i les seves disposicions afecten a totes les entitats de qualsevol mena que tractin dades de caràcter personal, amb la obligació que a la data indicada han d’haver implementat de manera efectiva totes les seves disposicions.

El nou Reglament, que ve a substituir a la Llei vigent 15/1999, de 13 de desembre de Protecció de Dades de caràcter personal, modifica substancialment la forma en que cal enfocar el tractament d’aquest tipus de dades.

Elements destacables de la nova normativa

  • Increment dels requisits per a la legitimitat dels tractaments
  • El consentiment explícit i informat dels afectats
  • L’establiment dels registres d’activitats de tractament de dades personals
  • La protecció de dades per defecte i en el disseny.
  • Avaluació d’impacte en els tractaments.
  • Avaluació de riscos i mesures de seguretat proporcionades
  • La nova figura del Delegat de Protecció de Dades.
  • Obligació de comunicar les violacions de seguretat
  • Responsabilitats i sancions més altes en cas d’incompliment.

 Com us podem ajudar ?

  • Davant l’impacte de l’aplicació de la nova normativa és convenient la realització d’una revisió dels tractaments que es facin i un pla d’actuació per a la implementació del nou Reglament.
  • Per tal de facilitar l’acompliment de la normativa posem a la vostre disposició la possibilitat de que un especialista en la matèria us visiti sense compromís i us pugui presentar una proposta adequada a les vostres necessitats.
  • A aquests efectes podeu contactar amb nosaltres, si hi esteu interessats.

Truqueu sense compromís al 938836899 o envieu un correu a info@btic.cat

Agencia Española de Protección de Datos

SOLUCIONS CLOUD: tot el què necessitets al núvol

La millora constant de les comunicacions i la disponibilitat de la xarxa de fibra òptica, ens porta a obrir nous escenaris al núvol per aprofitar-ne els seus avantatges.

Des de Business Tic Consultoria, busquem la solució més adequada pel teu negoci per molt menys del què t’imagines.

 Sovint recomanem els escenaris mixtes:

  • Infraestructura local pels sistemes que requereixin màxima disponibilitat o connectivitat dins l’empresa.
  • Solucions Cloud per tot allò que requereixi accessibilitat externa, com a eina de seguretat de les dades (Backup) o per repartir costos, pagament per ús.

El nostre servei de Backup al núvol assegura tenir sempre la informació protegida i disponible en qualsevol moment, i amb totes les garanties de seguretat i d’acompliment del RGPD.

Una protecció total contra atacs de virus o hackers i contra eliminació de dades per error.

Estarem encantats de buscar la proposta més adequada per tu

Protegeix els teus sistemes

A Business Tic Consultoria hem preparat un pla d’acció per a la vostra empresa que us permetrà estar tranquils davant de qualsevol imprevist. Optimitzarem el vostre sistema i detectarem a temps els punts febles que poden provocar una parada en el moment menys esperat, a vegades amb conseqüències econòmiques prou greus.